VPRAŠANJA & ODGOVORI

Odgovori na najpogostejša vprašanja uporabnikov fotopostaje.

UPORABA FOTOPOSTAJE

Vse kar morate vedeti...

  • Ponastavitev gesla

    Kolikor ste pozabili geslo, ga lahko vedno samostojno zamenjate na računalniku (zamenjava gesla v aplikaciji ni mogoča).


    • V spletni brksalnik vnesite URL naslov potopostaje https://stock.dts.si
    • Po vstopu v fotopostajo izpolnite uporabniško ime in nadaljujte v naslednje okno za vnos gesla.
    • Ob dnu zaslona najdite zapis "Forgot your password?", ki ga kliknite
    • V naslednjem oknu vstavite svoje novo geslo najprej v vrstico "New password" in še enkrat v vrstico "Confirm password".
  • Uporabniško ime ni pravo

    Vaše uporabniško ime je običajno priimek in ime (ali obratno), ki ste ga izpolnili na soglasju. Za zavrnitev lahko poleg napačnega vnosa obstaja več razlogov: 

    • iztek pogodbe
    • začasno (24 ur) deaktiviran dostop zaradi večkratnih napačnih vnosov
    • sum zlorabe

    Pošljite nam spodnji zahtevek in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

  • Vstop preko mobilne aplikacije ne deluje

    Največkrat je razlog, da uporabljate starejšo verzijo aplikacije "Synology DS Photo", ki jo lahko brez skrbi izbrišete (podatki ne bodo izgubljeni) in si naložite novo aplikacijo "Synology Photos".

  • Istočasni dostop do več skupin

    Do vseh oddelkov lahko dostopate z enim uporabniškim računom. Kolikor tega še nimate urejenega, nam pošljite spodnji zahtevek.

PRIJAVA NAPAKE / SPREMEMBE

Odgovor boste prejeli na email, ki ste ga navedli na soglasju.

Imate še kakšno vprašanje?

Pošljite naM email s klikom na spodnji gumb.

Vprašaj nas